Şakamı bu insanlar ya parayı sokakta mı buluyorlar? nasıl bir hayat bu be.Ulan ben her gün Allah'a dua ediyorum şu 20 lik dişim ağrımasında zor durumda kalmayım diye parasızlıktan ameliyatımı olamıyorum herifler 1-2 saatte ne paralar götürüyor.
Yazıklar olsun şu kaderimize. Allah şu insanlarada akıl fikir versin.
Tiktokta Harcanan Paralara Acıyorum
17
●1.204
- 04-04-2022, 03:57:14Kara para aklıyorlar diye çok söylenti var.Çoğu zaman hediye atan kişiyle anlaşıyorlar.Atılan hediyenin yarısını hediye sahibine geri veriyorlar.Geri ödeme alma konusuda var tabiki.Karanlık olayların döndüğü çok açık.Yayıncı atılan 1,000 jetondan 5$ kazanıyor.Yani bu yarışmada Kekeç kenan 6,500$ kazanmıştır, türk lirası olarak karşılığı 95,000 tl
5 dakikalık yarışmada güzel para bence.
- 04-04-2022, 04:31:18GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTwitch'te yaşanan olayın kat ve kat daha fazlasının yaşandığını düşünüyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal olarak varlıklı kişiler de çok fazla hediye gönderiyorlar parayı koyacak yer bulamayınca.
Ancak canlı yayınları takip ettiğinizde bazen çok saçma bir şekilde hediyelerin gönderildiğini görebiliyorsunuz.
Anlayacağınız içine bir girilse bu milyonlar kazananların işin içinden çıkması mümkün değil. - 05-04-2022, 00:14:53TikTok'ta yayıncılık yapmış biri olarak %30 kesinti yapıldığını hatırlıyorum. 2020 Ramazan ayında bir süre günlük 120-200$ kazanç sağlıyordum. Sonra bir ban her şey bitti.

Cebindeki son parayı da jetona yatıran garibanlar vardır eminim, çoluk çocuğunun rızkını harcayan... Ben ticaretimi bir nevi program haline çevirip satıyordum. Trendlere giriyordum. Aklıma geldi şimdi tekrar girmenin vakti aslında, ama ban çıplaklardan önce bize geliyor. Nasip
- 05-04-2022, 02:47:36tiktokta çok zaman geçiren birisiyim.ilk mesajdaki resimde bulunan kişilerden sagdakinin sadece adını duydum,ilk kez yüzünü görüyorum.soldaki adamdan ise,nefret ediyorum.aşırı derecede terbiyesiz,sürekli belden aşagı muhabbet çeviren bi adam.senin ne işin var orada diyeceklere cevabım,valla kedi-köpek videosu izliyorum en çok
para konusu ise çogunlukla aslında kendi parasını harcamayan bi kesim benim gördügüm.babasının,abisinin kredi kartını yürütüp millete hediye atan,hediye attıgı adam yayında x bana bilmem ne göndermiş,eyv kral diyince kendini adam sanan veletler çogunlukta.kendi parasıyle hediye atanlarda var tabi ama sonuçta hepside afedersiniz ama bildigin keriz...kara para aklama olayı var mı bilmem tabi ama gerçekten normal şekilde hediye gönderenler çok dedigim gibi.
5 dakikalık yarışmada güzel para bence.
