tiktokta çok zaman geçiren birisiyim.ilk mesajdaki resimde bulunan kişilerden sagdakinin sadece adını duydum,ilk kez yüzünü görüyorum.soldaki adamdan ise,nefret ediyorum.aşırı derecede terbiyesiz,sürekli belden aşagı muhabbet çeviren bi adam.senin ne işin var orada diyeceklere cevabım,valla kedi-köpek videosu izliyorum en çok

para konusu ise çogunlukla aslında kendi parasını harcamayan bi kesim benim gördügüm.babasının,abisinin kredi kartını yürütüp millete hediye atan,hediye attıgı adam yayında x bana bilmem ne göndermiş,eyv kral diyince kendini adam sanan veletler çogunlukta.kendi parasıyle hediye atanlarda var tabi ama sonuçta hepside afedersiniz ama bildigin keriz...kara para aklama olayı var mı bilmem tabi ama gerçekten normal şekilde hediye gönderenler çok dedigim gibi.