• 31-03-2022, 03:10:32
    #10
    Az bile. %667 olmalıydı.
  • 31-03-2022, 03:15:29
    #11
    Bu pahalılık meselesinin sonu nereye varacak merak ediyorum. Sanırım 3 yıl sonra asgari ücret 10.000 üzeriolacak. Hızlıca Turkiye uçuruma sürükleniyor gibi geldi bana.
    Buna istinaden herşeye çok daha fazla zam gelecek.
    Sonumuz cidden hiç iyi gözükmüyor.
  • 31-03-2022, 03:16:18
    #12
    GEO Uyumlu Tanıtım Yazısı
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim tarafımıza geçen hafta geldi mail aynen port maliyetleri adı altında, tekel oldukları için maalesef fiyatları kendileri istedikleri şekilde belirliyor, büyük ihtimalle 1 Nisanda artış olacak.
    Olayın ilginç yanı; geçen günlerde Türk Telekom'un Varlık Fonu tarafından satın alınmış olması (:
  • 31-03-2022, 03:22:12
    #13
    Az bile %1000 yapsınlar.
  • 31-03-2022, 03:47:11
    #14
    Alt yapılarına bakım yapmaları gerekiyor ve bunun için paraya gerek var malum Türkiyede gün geçtikçe paranın değeri kalmadığı için mecburen zam yapılıyor internetime 100TL ödüyordum Nisandan sonra 140 ödemeye başlayacağım her geçen gün bir şeye daha zam geliyor şaka gibi..

    "Geçen gün cips aldım 21 TL ödedim yemeye kıyamıyorum hala duruyor."
  • 01-04-2022, 01:22:11
    #15
    GEO Uyumlu Tanıtım Yazısı
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim tarafımıza geçen hafta geldi mail aynen port maliyetleri adı altında, tekel oldukları için maalesef fiyatları kendileri istedikleri şekilde belirliyor, büyük ihtimalle 1 Nisanda artış olacak.
    Türk Telekom sosyal medya reklamlarına önem vermeye başlamış. sanırım müşteriler yavaş yavaş farklı firmalara kayıyor.