Alt yapılarına bakım yapmaları gerekiyor ve bunun için paraya gerek var malum Türkiyede gün geçtikçe paranın değeri kalmadığı için mecburen zam yapılıyor internetime 100TL ödüyordum Nisandan sonra 140 ödemeye başlayacağım her geçen gün bir şeye daha zam geliyor şaka gibi..

"Geçen gün cips aldım 21 TL ödedim yemeye kıyamıyorum hala duruyor."