Bu pahalılık meselesinin sonu nereye varacak merak ediyorum. Sanırım 3 yıl sonra asgari ücret 10.000 üzeriolacak. Hızlıca Turkiye uçuruma sürükleniyor gibi geldi bana.
Buna istinaden herşeye çok daha fazla zam gelecek.
Sonumuz cidden hiç iyi gözükmüyor.