• 28-03-2022, 22:51:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    yeni zam haberleri hızla yayılmaya devam ediyor.
    sizce zam gelir mi? gelirse net tutar ne olur?

    +4600 benim tahminim.

  • 28-03-2022, 22:52:44
    #2
    5 olabilir diye düşünüyorum hocam. Ayrıca önemli olan zam değil, alım gücü. 5 olsa bile yarın ekmek 4 tl olacak, makarna 10 iken 15 olacak, domates 30 olacak. Değişen bir şey olmayacak.
  • 28-03-2022, 22:54:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    değişen bir şey olmasa bile sevinirim şahsen. daha kötü olacağını bilmesem. bugün çekilen sıkıntılar 2010 2012 zamanından beri yapılan yanlışların bedeli. bugünkü yanlışların faturasını henüz görmüyoruz. makas gittikçe açılıyor. iyiye gidiyor diyen insanlar var halen. ben sabredemiyorum maalesef
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 olabilir diye düşünüyorum hocam. Ayrıca önemli olan zam değil, alım gücü. 5 olsa bile yarın ekmek 4 tl olacak, makarna 10 iken 15 olacak, domates 30 olacak. Değişen bir şey olmayacak.
  • 28-03-2022, 22:56:03
    #4
    Düzgün bir şartta yaşamak için en az 7 bin TL maaş almalısınız ki bu parayı alsanız bile alım gücü giderek düşeceği için hiç bir işinize yaramayacaktır. İstedikleri kadar arttırsınlar 2 gün sonra zaten gelen zamlarla daha kötü duruma düşüyoruz...
  • 28-03-2022, 22:56:38
    #5
    Ekmek 5 tl olur artık.
    Ev almak hayal oldu. En kötü evler bile dünyanın parasını. Yine uçacak. Bir kere maaşa zam yapıldığında a dan z ye herseye zam geliyor.
  • 28-03-2022, 22:56:44
    #6
    Yapsalar ne olacak milletin elinden almak için pusuda bekliyorlar.
  • 28-03-2022, 22:57:58
    #7
    Her şey yine pahalı olacak değişen bir şey yok ₺ her geçen gün değer kaybetmekte 1 numara
  • 28-03-2022, 22:59:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    abartıyorsunuz hocam 1 numara rus rublesi. her şeyi abartmakta üstünüze yok. bir şeyden de memnun olun... diye bir yanıt gelir mi
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şey yine pahalı olacak değişen bir şey yok ₺ her geçen gün değer kaybetmekte 1 numara
  • 28-03-2022, 23:01:28
    #9
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abartıyorsunuz hocam 1 numara rus rublesi. her şeyi abartmakta üstünüze yok. bir şeyden de memnun olun... diye bir yanıt gelir mi

    Valla yazılımcı biriyim ne zamandır büyük bir monitör alma planım var, ihtiyaçlarımı gidereyim diyene kadar param bitti.

    1100'den 4 günde 400₺ ye düştüm siz düşünün.