Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abartıyorsunuz hocam 1 numara rus rublesi. her şeyi abartmakta üstünüze yok. bir şeyden de memnun olun... diye bir yanıt gelir mi

Valla yazılımcı biriyim ne zamandır büyük bir monitör alma planım var, ihtiyaçlarımı gidereyim diyene kadar param bitti.

1100'den 4 günde 400₺ ye düştüm siz düşünün.