değişen bir şey olmasa bile sevinirim şahsen. daha kötü olacağını bilmesem. bugün çekilen sıkıntılar 2010 2012 zamanından beri yapılan yanlışların bedeli. bugünkü yanlışların faturasını henüz görmüyoruz. makas gittikçe açılıyor. iyiye gidiyor diyen insanlar var halen. ben sabredemiyorum maalesef
Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 olabilir diye düşünüyorum hocam. Ayrıca önemli olan zam değil, alım gücü. 5 olsa bile yarın ekmek 4 tl olacak, makarna 10 iken 15 olacak, domates 30 olacak. Değişen bir şey olmayacak.