5 olabilir diye düşünüyorum hocam. Ayrıca önemli olan zam değil, alım gücü. 5 olsa bile yarın ekmek 4 tl olacak, makarna 10 iken 15 olacak, domates 30 olacak. Değişen bir şey olmayacak.
değişen bir şey olmasa bile sevinirim şahsen. daha kötü olacağını bilmesem. bugün çekilen sıkıntılar 2010 2012 zamanından beri yapılan yanlışların bedeli. bugünkü yanlışların faturasını henüz görmüyoruz. makas gittikçe açılıyor. iyiye gidiyor diyen insanlar var halen. ben sabredemiyorum maalesef
5 olabilir diye düşünüyorum hocam. Ayrıca önemli olan zam değil, alım gücü. 5 olsa bile yarın ekmek 4 tl olacak, makarna 10 iken 15 olacak, domates 30 olacak. Değişen bir şey olmayacak.
Düzgün bir şartta yaşamak için en az 7 bin TL maaş almalısınız ki bu parayı alsanız bile alım gücü giderek düşeceği için hiç bir işinize yaramayacaktır. İstedikleri kadar arttırsınlar 2 gün sonra zaten gelen zamlarla daha kötü duruma düşüyoruz...
Ekmek 5 tl olur artık.
Ev almak hayal oldu. En kötü evler bile dünyanın parasını. Yine uçacak. Bir kere maaşa zam yapıldığında a dan z ye herseye zam geliyor.