20 yıl oldu doğduğum yerden ayrıldığıma ve son 2 yıldır Türkiye kazan ben kepçe dolaşıyorum bazı sorunlardan dolayı anamı bile görmedim bu iki yılda. Cuma günü dayım hakka yürüdü onu toprağa vermek için memlekete kısa süreliğine dönüş yaptım ki ne göreyim. Hiç kimseyi tanımıyorum. Çok utandım herkes beni tanıyor ben çok zorlandım tanırken bugün de mevlidini yaptık. Bu kez daha kalabalık oldu. Yine kimseyi tanımadım ama kısa sürede tanışma merasimi oldu.
taner_izmit ve burakeo97 bunu beğendi.
2 kişi bunu beğendi.
ben de yeğenlerimi vs tanımıyorum 5-6 sene oldu