• 28-03-2022, 16:51:40
    #1
    Öncelikle herkese merhaba;

    20 yıl oldu doğduğum yerden ayrıldığıma ve son 2 yıldır Türkiye kazan ben kepçe dolaşıyorum bazı sorunlardan dolayı anamı bile görmedim bu iki yılda. Cuma günü dayım hakka yürüdü onu toprağa vermek için memlekete kısa süreliğine dönüş yaptım ki ne göreyim. Hiç kimseyi tanımıyorum. Çok utandım herkes beni tanıyor ben çok zorlandım tanırken bugün de mevlidini yaptık. Bu kez daha kalabalık oldu. Yine kimseyi tanımadım ama kısa sürede tanışma merasimi oldu.
    • taner_izmit
    • burakeo97
    taner_izmit ve burakeo97 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2022, 16:53:25
    #2
    İşin düşünce bak bi de. Hiç akrabam yokmuş diye konu açarsın. 😁
  • 28-03-2022, 17:01:17
    #3
    maalesef yaşadığımız hayat mücadelesinden dolayı vakit geçiremez olduk bir diğer sebebi ise ben yabancı film ve dizilerin köklerimizden ayrılmamıza yaşam tarzımızın değişmesine sebep olduğunu geleneklerimizden kopmamıza bağlıyorum, babamızın karşısında saygıdan ayak uzatamazken şimdiler babasını tartaklıyor.
  • 28-03-2022, 17:16:50
    #4
    ben de yeğenlerimi vs tanımıyorum 5-6 sene oldu
  • 28-03-2022, 17:31:33
    #5
    Ben de birçok akrabamı senelerdir görmüyorum, kendi isteğimle gerek anne gerek baba tarafı hepsiyle ilişkimi kestim. Nadiren de olsa denk geliyoruz size olan olaydan oluyor ben tanımıyorum ama onlar tanıyor; bazen kendimi suçlu hissediyorum, kısa bir süreliğine...
    Sonra neden ilişkimi kestiğimi hatırlıyorum iyiki de yapmışım keşke selamlarını da almasaydım diyorum

    Akrabalıkta sırf akraban diye sevip sayma iyi geçinme olayını anlayamadım hiç, hepsi arkamdan bıçakladı ama akrabayız diye normal göstermeye, barıştırmaya çalıştılar

    Sırf kan bağı var diye saygı, sevgi duyulmamalı bence; hakedilmeli önce


    Sizinkilerden elbet hepsi bu söylediğim kalıpta değildir ama emin olun büyük kısmını bu kalıba sokabiliriz, üstteki hocamın da dediği gibi işiniz düştüğünde kaç kişi kaldığına da bakmak lazım
  • 28-03-2022, 22:06:22
    #6
    Kurumsal Üye
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin düşünce bak bi de. Hiç akrabam yokmuş diye konu açarsın. 😁
    Üzücü ama haklı bir cümle