Ben de birçok akrabamı senelerdir görmüyorum, kendi isteğimle gerek anne gerek baba tarafı hepsiyle ilişkimi kestim. Nadiren de olsa denk geliyoruz size olan olaydan oluyor ben tanımıyorum ama onlar tanıyor; bazen kendimi suçlu hissediyorum, kısa bir süreliğine...
Sonra neden ilişkimi kestiğimi hatırlıyorum iyiki de yapmışım keşke selamlarını da almasaydım diyorum

Akrabalıkta sırf akraban diye sevip sayma iyi geçinme olayını anlayamadım hiç, hepsi arkamdan bıçakladı ama akrabayız diye normal göstermeye, barıştırmaya çalıştılar

Sırf kan bağı var diye saygı, sevgi duyulmamalı bence; hakedilmeli önce


Sizinkilerden elbet hepsi bu söylediğim kalıpta değildir ama emin olun büyük kısmını bu kalıba sokabiliriz, üstteki hocamın da dediği gibi işiniz düştüğünde kaç kişi kaldığına da bakmak lazım