• 28-03-2022, 00:52:17
    #1
    Ara sıra görüyorum A şehrinde B şehrinde yaşayan var mı diye konular açılıyor.
    Bir tane de ben açayım dedim.
    Var mı Siirtli olan veya burada yaşayan?
    Çok çıkacağını sanmam ama ben yine sorayım dedim.
    Siirt küçük şehir o yüzden pek kişinin çıkacağını sanmıyorum.
  • 28-03-2022, 00:55:12
    #2
    Siirtli değilim ama hayatımda en çok sevdiğim Siirtli abimi 3 ay önce kaybettik. benim ismim türkiyede çok az tabiri caizse bir elin 10 parmağını geçmez derler. bana ismimi koyan kişide Siirt liydi.
  • 28-03-2022, 00:55:53
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara sıra görüyorum A şehrinde B şehrinde yaşayan var mı diye konular açılıyor.
    Bir tane de ben açayım dedim.
    Var mı Siirtli olan veya burada yaşayan?
    Çok çıkacağını sanmam ama ben yine sorayım dedim.
    Siirt küçük şehir o yüzden pek kişinin çıkacağını sanmıyorum.
    Hocam Siirt'de mi yaşıyorsanız bir sorum olacaktı
  • 28-03-2022, 00:56:21
    #4
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siirtli değilim ama hayatımda en çok sevdiğim Siirtli abimi 3 ay önce kaybettik. benim ismim türkiyede çok az tabiri caizse bir elin 10 parmağını geçmez derler. bana ismimi koyan kişide Siirt liydi.
    Allah rahmet eylesin hocam üzüldüm gerçekten
  • 28-03-2022, 00:56:24
    #5
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siirtli değilim ama hayatımda en çok sevdiğim Siirtli abimi 3 ay önce kaybettik. benim ismim türkiyede çok az tabiri caizse bir elin 10 parmağını geçmez derler. bana ismimi koyan kişide Siirt liydi.
    Allah rahmet eylesin hocam.
  • 28-03-2022, 00:56:50
    #6
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Siirt'de mi yaşıyorsanız bir sorum olacaktı
    Tabii buyurun
  • 28-03-2022, 00:57:13
    #7
    vedatezer21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah rahmet eylesin hocam.
    amin
  • 28-03-2022, 00:58:17
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii buyurun
    Uzaktan bir tanıdığımız var kendisi bizim damat oluyor Siirtli. Siirt'de bir olay varmış bir nevi faiz gibi toplu paranı alıp 3 ayda bir para veriliyormuş böyle bir olay var mı duydunuz mu ?
  • 28-03-2022, 00:59:56
    #9
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaktan bir tanıdığımız var kendisi bizim damat oluyor Siirtli. Siirt'de bir olay varmış bir nevi faiz gibi toplu paranı alıp 3 ayda bir para veriliyormuş böyle bir olay var mı duydunuz mu ?
    Böyle bir şey hiç duymadım hocam.