eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siirtli değilim ama hayatımda en çok sevdiğim Siirtli abimi 3 ay önce kaybettik. benim ismim türkiyede çok az tabiri caizse bir elin 10 parmağını geçmez derler. bana ismimi koyan kişide Siirt liydi.
Allah rahmet eylesin hocam.