• 27-03-2022, 22:42:09
    #1
    merhaba öyle bir hal aldıki artık deger kalmadı iştah bitti para kazanmak zorlaştı aradıgın var e varsa bize gerek kalmadı sanırsam

    MERHABA degerli forumdaşlar canlar sizlere kısa bir özet gececeğim
    bazı tip müşteriler sizlerede geliyormu diye merak ettim

    Filan site tarzı diye link atar özelliklerden bahs eder fiyat alır

    VERDİGİ CEVAP : hocam codecanyon veya xx site hazırı var 59usd
    şimdi size soruyorum siz ne diyorsunuz bu durumda şaştık kaldık

    veya yazar ortagıma sorayım veya ben size döneceğim der ve bir daha dönmez

    tabiki biz her gelen iş alınıp yapılacak diye bir kanun var demiyoruz ancak karşınızdaki insanın zamanını çalmayın abilerim ya rica ediyorum

    fiyat araştırması öyle yapılmaz gelirsin konu acarsın detaylı anlatırsın bana bu işi en kısa sürede yapıp verecekler özelden teklifleri verirse sevinirim dersiniz herkesten yağmur gibi teklif gelir işinize gelen güvendiğiniz uzmanın birine yaptırırsınız

    NOT: bizdede yokmu bizdede var saymakla bitmez tabiki en basit olay şu biri 1k der digeri 10k bir ötekisi 200tl biri 10 gün digeri 5 gün bir öteki 2gün gibi VALLAHİ ARTIK İŞ YAPMAK ZORLAŞTI (CC) allah cemicümlemize yardım etsin

  • 27-03-2022, 22:48:56
    #2
    codecanyonda 59 usd hocam bana neden geldiniz siz? buyurun gidin oradan alın. direk konuyu kapatırım.
  • 27-03-2022, 22:50:33
    #3
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    codecanyonda 59 usd hocam bana neden geldiniz siz? buyurun gidin oradan alın. direk konuyu kapatırım.
    iş ahlakı geregi bunu demek hoş olmuyor insanlara anlatmak zor adam yapmıs 100000 kişiye satıyor dunyaya sunuyor biz 1 kişiye özel yapıyoruz diyerek kısadan kapatıyoruz konuyu ancak bu görüşte olan sayısı fazla
  • 27-03-2022, 22:55:54
    #4
    herkes nasibine düşeni alır. nasip kısmet diye zamanımızı harcıyoruz yapacak başka bir şey var mı ?
  • 27-03-2022, 22:57:14
    #5
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş ahlakı geregi bunu demek hoş olmuyor insanlara anlatmak zor adam yapmıs 100000 kişiye satıyor dunyaya sunuyor biz 1 kişiye özel yapıyoruz diyerek kısadan kapatıyoruz konuyu ancak bu görüşte olan sayısı fazla
    Yıllar evvel bir özel okulda bilgi işlem müdürüydüm. bursluluk otomasyonu istiyorlar. bursluluk sınavına 5 gün kala, yaklaşık 7 firma geldi. fiyat olarakta bundan 5 yıl önce 150 bin tl altı fiyat veren yok. ve süreç ile ilgili en aşağı 3 ay süre belirlediler. ekip olarakta 5 kişi her firmanın teklifi. daha sonra okulun genel koordinatörü benim geçmişimi araştırıyor ve yazılımcı olduğumu görüyor. yaptığım işlere bakıyor. sonra okul sahibi ile konuşuyor. bana geldiler dedilerki sen bu işi yaparsın. bende mağdur etmek istemedim. aksi halde bu tür işlerle uğraşmak benim işim olduğu için dedim yardımcı olurum fakat ek ücret alırım. zar zor 15 bin aldım. 3 gün içerisinde tamamen sistemi kurdum. yaklaşık olarak 100 işçinin çalıştığı bir bursluluk sınavı bu. kayıt almak düzenlemek silmek sms ile bilgilendirme. yaptığım yazılım bu işi tek başına yapıyor. ve bursluluk sınavı günü tek bir tuşla tüm salonların sıraların listeleri pdf olarak dışarı aktarılıyor. raporlama işide cabası. yönetim panelleri vs. ben tabi diğer firmaların verdiği fiyatı sonra öğrendim. bu tarz müşteriler maalesef ki ülkenin her karesinde. avrupada bu işi yapmış olsam belki de 500 bin dolar gibi bir para alırdım. burada ise o insanların 10 günde kazandığı bir rakam
  • 28-03-2022, 19:47:11
    #6
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes nasibine düşeni alır. nasip kısmet diye zamanımızı harcıyoruz yapacak başka bir şey var mı ?
    nasip elbetki ancak bu tarz yaklaşımlar ne kadar dogru buda muamma
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllar evvel bir özel okulda bilgi işlem müdürüydüm. bursluluk otomasyonu istiyorlar. bursluluk sınavına 5 gün kala, yaklaşık 7 firma geldi. fiyat olarakta bundan 5 yıl önce 150 bin tl altı fiyat veren yok. ve süreç ile ilgili en aşağı 3 ay süre belirlediler. ekip olarakta 5 kişi her firmanın teklifi. daha sonra okulun genel koordinatörü benim geçmişimi araştırıyor ve yazılımcı olduğumu görüyor. yaptığım işlere bakıyor. sonra okul sahibi ile konuşuyor. bana geldiler dedilerki sen bu işi yaparsın. bende mağdur etmek istemedim. aksi halde bu tür işlerle uğraşmak benim işim olduğu için dedim yardımcı olurum fakat ek ücret alırım. zar zor 15 bin aldım. 3 gün içerisinde tamamen sistemi kurdum. yaklaşık olarak 100 işçinin çalıştığı bir bursluluk sınavı bu. kayıt almak düzenlemek silmek sms ile bilgilendirme. yaptığım yazılım bu işi tek başına yapıyor. ve bursluluk sınavı günü tek bir tuşla tüm salonların sıraların listeleri pdf olarak dışarı aktarılıyor. raporlama işide cabası. yönetim panelleri vs. ben tabi diğer firmaların verdiği fiyatı sonra öğrendim. bu tarz müşteriler maalesef ki ülkenin her karesinde. avrupada bu işi yapmış olsam belki de 500 bin dolar gibi bir para alırdım. burada ise o insanların 10 günde kazandığı bir rakam
    haklısınız malesef deger kalmadı bu meslek ölüyor bunu anladım