Selam dostlarım uzun zamandır ps1 bakınıyorum ama fiyatlar biraz uçuk geldi. Haliyle almaktan vazgeçtim. Şöyle böyle derken aklıma pc ye kol alıp emulator ile ps1 oyunlarını oynamak geldi. Sizi bilmiyorum ama çocuklugumun kafedelerde bu oyunları oynamakla geçtiği günleri hatırladım birazda olsa mutlu oldum. Umarım sizlerde o anılarınızı bi nebzede olsa hatırlarsınız.
Ps 1 ilk playstationum halen evde duruyor Tekken diye bir oyun vardı onu oynardık hep.. Cd rom kapağı üstten açılıyor o zamanlar pc falan yoktu ps1 i olanları işaretle gösteriyorlardı
Ps 1 ilk playstationum halen evde duruyor Tekken diye bir oyun vardı onu oynardık hep.. Cd rom kapağı üstten açılıyor o zamanlar pc falan yoktu ps1 i olanları işaretle gösteriyorlardı