• 26-03-2022, 14:47:56
    #1
    Selam dostlarım uzun zamandır ps1 bakınıyorum ama fiyatlar biraz uçuk geldi. Haliyle almaktan vazgeçtim. Şöyle böyle derken aklıma pc ye kol alıp emulator ile ps1 oyunlarını oynamak geldi. Sizi bilmiyorum ama çocuklugumun kafedelerde bu oyunları oynamakla geçtiği günleri hatırladım birazda olsa mutlu oldum. Umarım sizlerde o anılarınızı bi nebzede olsa hatırlarsınız.

    Herkul:


    Tarzan:



    Crash Bandicoot GTR:



    Daha Niceleri:











  • 26-03-2022, 14:52:08
    #2
    Ps 1 ilk playstation’um halen evde duruyor Tekken diye bir oyun vardı onu oynardık hep.. Cd rom kapağı üstten açılıyor o zamanlar pc falan yoktu ps1 i olanları işaretle gösteriyorlardı
  • 26-03-2022, 14:57:10
    #3
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ps 1 ilk playstation’um halen evde duruyor Tekken diye bir oyun vardı onu oynardık hep.. Cd rom kapağı üstten açılıyor o zamanlar pc falan yoktu ps1 i olanları işaretle gösteriyorlardı
    evet 25 kurusa 1 saat otururdum kafede