onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ps 1 ilk playstation’um halen evde duruyor Tekken diye bir oyun vardı onu oynardık hep.. Cd rom kapağı üstten açılıyor o zamanlar pc falan yoktu ps1 i olanları işaretle gösteriyorlardı
evet 25 kurusa 1 saat otururdum kafede