• 25-03-2022, 18:24:54
    #10
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarada Atakaş kömür 170-180 lira hocam orada ne kadar
    TTK kömürünün başkenti Zonguldak'dan selamlar 😅 95'e alıyorum hocam TTK kömürünü. 27 kg. 60 lira civarına da var ama kalorisi düşük ve karara karara yanıyor. Uyuz ediyor 😅 TTK kömürü öyle değil. At kendi kendine yanıyor.
  • 25-03-2022, 18:28:52
    #11
    Platin üye
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTK kömürünün başkenti Zonguldak'dan selamlar 😅 95'e alıyorum hocam TTK kömürünü. 27 kg. 60 lira civarına da var ama kalorisi düşük ve karara karara yanıyor. Uyuz ediyor 😅 TTK kömürü öyle değil. At kendi kendine yanıyor.
    Atakaş bu sene bezdirdi hocam valla hem pahalı hem yanmıyor. Atıyorsun tütüyor tütüyor tütüyor sonra 1 saat yanıp bitiyor anlamadım valla
  • 25-03-2022, 18:30:22
    #12
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atakaş bu sene bezdirdi hocam valla hem pahalı hem yanmıyor. Atıyorsun tütüyor tütüyor tütüyor sonra 1 saat yanıp bitiyor anlamadım valla
    Bizim burada satılan kömürün düşük kalorili olanı herhalde ve çok pahalı satılıyor. 170 - 180 ne hocam ya. Allah kolaylık versin.
  • 25-03-2022, 18:47:41
    #13
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 yıldır mersinde oturan biri olarak merkeze keşke bir kere kar yağsaydı böyle.. Acayip özendim.
    Valla hocam güneş görmeyi bile özledik.
  • 25-03-2022, 18:49:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mevsimdeki aylar kaydı hocam
  • 25-03-2022, 20:35:43
    #15
    bize aralık kasımdada yağmaz. küresel ısınma dünyayı etkiliyor artık ADANA ya kıyamete kadar kar yağmaz sanırım.
  • 25-03-2022, 20:43:12
    #16
    Cemre : E biz kalkalım ozaman
  • 26-03-2022, 14:33:19
    #17
    cemre kötü yola düşmüş hocam