AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atakaş bu sene bezdirdi hocam valla hem pahalı hem yanmıyor. Atıyorsun tütüyor tütüyor tütüyor sonra 1 saat yanıp bitiyor anlamadım valla
Bizim burada satılan kömürün düşük kalorili olanı herhalde ve çok pahalı satılıyor. 170 - 180 ne hocam ya. Allah kolaylık versin.