serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TTK kömürünün başkenti Zonguldak'dan selamlar 😅 95'e alıyorum hocam TTK kömürünü. 27 kg. 60 lira civarına da var ama kalorisi düşük ve karara karara yanıyor. Uyuz ediyor 😅 TTK kömürü öyle değil. At kendi kendine yanıyor.
Atakaş bu sene bezdirdi hocam valla hem pahalı hem yanmıyor. Atıyorsun tütüyor tütüyor tütüyor sonra 1 saat yanıp bitiyor anlamadım valla