• 24-03-2022, 23:10:24
    #10
    ayda 1 kez edevlet üzerinden uyap vatandaştan kişisel bilgilerinizi kontrol edin.
    Geçen gün babamın bilgilerine baktım 15 yıl önce köylüye hat çıkarmış hala adam kullanıyormuş aradım hattı kapamasını rica ettim aksi takdirde ben kapatırım demiştim. Siz siz olun TC kimlik kartınızı yakın akrabalara dahi vermeyin. Hele ki tapu fotokopisini komşunuza asla asla vermeyin.
  • 24-03-2022, 23:10:42
    #11
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum alacaklı bulunmuş işte avukata sorun alacaklı isterse mal beyanında bulunmadığın diye hapis istenebiliyor bunun tartışılacak bir tarafı yok.
    Mal Bildirimi Kanunu ile bu Kanunun yürürlükten kaldırdığı Kanunlar ve 15.5.1930 tarih ve 1609 sayılı Bazı Cürümlerden Dolayı Memurlar ve Şerikleri Hakkında Takip ve Muhakeme Usulüne Dair Kanun yürürlükten kaldırılmıştır.
  • 24-03-2022, 23:10:45
    #12
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mal beyanı kaldırıldı. kardeş. kesin o yakınınız ödeyecem diye tahahüt vermiştir. 7 yıllık icralık borcum var. ne mal beyanı nede ödedim.
    ödemeyince hiç bir şey olmuyor mu ?
  • 24-03-2022, 23:11:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mal beyanı kaldırıldı. kardeş. kesin o yakınınız ödeyecem diye tahahüt vermiştir. 7 yıllık icralık borcum var. ne mal beyanı nede ödedim.
    +1 bende .d
  • 24-03-2022, 23:12:18
    #14
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeyince hiç bir şey olmuyor mu ?
    7 yıldır bendenbanka alacak için arıyor ne mal bildirimi nede borç ödedim. calışırsam icra ediyor sadece
  • 24-03-2022, 23:13:41
    #15
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıldır bendenbanka alacak için arıyor ne mal bildirimi nede borç ödedim. calışırsam icra ediyor sadece
    bende bir işde çalışmıyorum. malım mülküm zaten yok ailemle yaşıyorum. ingilizce kursundan 7.5k icralığım sizce bir sorun olur mu ödemezsem ?
  • 24-03-2022, 23:15:47
    #16
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bir işde çalışmıyorum. malım mülküm zaten yok ailemle yaşıyorum. ingilizce kursundan 7.5k icralığım sizce bir sorun olur mu ödemezsem ?
    çalışırsan icra gelir malın mülkün yoksa sıkıtı yok bekler alana kadar..
  • 24-03-2022, 23:16:32
    #17
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıldır bendenbanka alacak için arıyor ne mal bildirimi nede borç ödedim. calışırsam icra ediyor sadece
    Ben diyorumki avukat isterse bu talepte bulunuyor gün boyu aksiyon yaşamamak için bir talep gelirse gidip mal beyanında bulunuyorsunuz bukadar basit hemen savunmaya geçmeye gerek yok yaşanmış işte birşeylerki bende kimse mağdur olmasın diye başlık açtım gidip çok zor değil sanırım mal beyanı vermek.
  • 24-03-2022, 23:17:25
    #18
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışırsan icra gelir malın mülkün yoksa sıkıtı yok bekler alana kadar..
    eyvallah kral. içim ferahladı. bir avukata sormuştum banka hesabını kullanma demişti. freelance iş alırsak sanal kart kullanmalıyız her ihtimale karşı