7 yıldır bendenbanka alacak için arıyor ne mal bildirimi nede borç ödedim. calışırsam icra ediyor sadece
Ben diyorumki avukat isterse bu talepte bulunuyor gün boyu aksiyon yaşamamak için bir talep gelirse gidip mal beyanında bulunuyorsunuz bukadar basit hemen savunmaya geçmeye gerek yok yaşanmış işte birşeylerki bende kimse mağdur olmasın diye başlık açtım gidip çok zor değil sanırım mal beyanı vermek.