ayda 1 kez edevlet üzerinden uyap vatandaştan kişisel bilgilerinizi kontrol edin.
Geçen gün babamın bilgilerine baktım 15 yıl önce köylüye hat çıkarmış hala adam kullanıyormuş aradım hattı kapamasını rica ettim aksi takdirde ben kapatırım demiştim. Siz siz olun TC kimlik kartınızı yakın akrabalara dahi vermeyin. Hele ki tapu fotokopisini komşunuza asla asla vermeyin.