• 23-03-2022, 07:10:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Kendime faturasız yeni bir hat açtıracağım.

    Açılış fiyatı en uygun olan operatör hangisidir acaba
  • 23-03-2022, 07:13:02
    #2
    150-200 tl istiyordu en son. Çok pahalı ya ben o paraya 5 ay faturamı öderim.
  • 23-03-2022, 07:15:32
    #3
    Yıl sonuna alırsa Turkcell, vadafone bayileri bedava veriyor
    Ama şu an 150₺
    Bim cell bile 150₺ Ön ödemeli
  • 23-03-2022, 08:00:28
    #4
    Vodofene en uygunu.paketleride uygun tavsiye ederim
  • 23-03-2022, 08:01:14
    #5
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonuna alırsa Turkcell, vadafone bayileri bedava veriyor
    Ama şu an 150₺
    Bim cell bile 150₺ Ön ödemeli
    Faturasız hatlar bedava değil.fiyatı 250 tl
  • 23-03-2022, 09:27:50
    #6
    Eğer kontörlü kullanmayacağın benim gibi bir projelik numara çıkartacaksan, Turkcell'den sadece vergisini ödeyebileceğin hat var onu önerebilirim. Turkcell Rahat Tarifesi diye geçiyor. Çıkartırken sadece ilk ay paket yaptırıyorsun o da en minimum ücretle,
    Rahat Paket 43.9 ₺
    vergisiyle birlikte ilk ay, ay sonu 71.5 ₺ fatura geldi. Başka hiçbir şey ödemedim.
    İkinci ayının faturasını bekliyorum o da sanırım vergisini 15-20 (daha düşükte olabilir) ₺ aylık geliyor.
  • 23-03-2022, 10:45:15
    #7
    Cumartesi vodafone sordum 190 turkcel 220₺ dedi Bimde 150₺
  • 23-03-2022, 10:48:32
    #8
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturasız hatlar bedava değil.fiyatı 250 tl
    Yoo bedava da olabiliyor
    yıl sonu bayii sayı tutturmak için ücretsiz veriyor
    + bimcell 150₺ + vadafone de 150₺ Yeni hat ücreti
    İstersen ispatlarım 150₺ yi ama sen forumu bırakacaksın ok?
  • 23-03-2022, 13:07:05
    #9
    Vodafone faturasız hat 200 TL şu an. Kendim Vodafone bayisindeyim. Bütün firmalar da aynı fiyata veriyor tabi ki bayi kendisine özel kampanya yapmadığı sürece.