HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoo bedava da olabiliyor
yıl sonu bayii sayı tutturmak için ücretsiz veriyor
+ bimcell 150₺ + vadafone de 150₺ Yeni hat ücreti
İstersen ispatlarım 150₺ yi ama sen forumu bırakacaksın ok?
senin olduğun yerde 1-2 bayi veriyor olabilir her yer yapmıyor malesef, ayrıca forumu bırakmak ne alaka dostum gözünü seveyim