• 22-03-2022, 22:44:33
    #1
    silinsin.
  • 22-03-2022, 22:45:56
    #2
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçimler yaklaştıkça sokaklara partilerin bayraklarını asıyorlar. Görüntü kirliliği yapıp sokakları çirkinleştiriyorlar. Ne partilerin bayraklarını ne de suratınızı sokaklarda görmek zorunda değiliz. Çok isteyen bayrağınızı da suratınızı da evinin duvarına assın.

    Bence zaten gereksiz bu olay ... )) Her parti tanınıyor her partinin adayları tanınıyor biliniyor broşürü anlarızda sokaklara bayrak asan tüm partiler gereksiz harcama yazık bu millete
  • 22-03-2022, 22:47:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam şu parti logoları yerine oy pusulalarında sadece partinin ismi yazsa malum parti banko %10 kaybeder🤣🤣
  • 22-03-2022, 22:48:00
    #4
    Full Stack Developer
    Yırtın atın
  • 22-03-2022, 22:54:23
    #5
    Partilere seçimden önce neredeyse 3 milyar TL para veriyorlar tanıtım kampanya için, bizim vergilerimiz böyle saçma bir şeye harcanıyor.
  • 22-03-2022, 22:56:24
    #6
    google ads ve sosyal medya ads yöntemlerine ayırdıkları bütçeye ek olarak sokaklarda astırdıkları bayrakların masraflarını oraya aktarsalar daha çok verim alırlar. devir teknoloji devri 90 yaşında dede de telefon kullanıyor artık 5 yaşında cocukta
  • 22-03-2022, 22:57:02
    #7
    hepsi hazine devlet parasıyla yapılıyor. tüm partilere bedava belirmi bir seçim parası veriler ve bu parada dudak uçuklatacak xinsten olur.her bir partiye en az 50-100 milyon lira para verilir.tahminen.
  • 22-03-2022, 22:58:29
    #8
    Bence ülkede o kadar bütçe de kalmadı.
  • 22-03-2022, 22:59:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google ads ve sosyal medya ads yöntemlerine ayırdıkları bütçeye ek olarak sokaklarda astırdıkları bayrakların masraflarını oraya aktarsalar daha çok verim alırlar. devir teknoloji devri 90 yaşında dede de telefon kullanıyor artık 5 yaşında cocukta
    Hocam 2019 dada çok ciddi reklam vermişlerdi adsense - facebook - youtube a

    2023 de çok daha fazlası olur duye düşünüyorum

    2019 da dijital reklam için ayrılacak bütcenin ×2 olacağını düşünüyorum 2023de