PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seçimler yaklaştıkça sokaklara partilerin bayraklarını asıyorlar. Görüntü kirliliği yapıp sokakları çirkinleştiriyorlar. Ne partilerin bayraklarını ne de suratınızı sokaklarda görmek zorunda değiliz. Çok isteyen bayrağınızı da suratınızı da evinin duvarına assın.

Bence zaten gereksiz bu olay ... )) Her parti tanınıyor her partinin adayları tanınıyor biliniyor broşürü anlarızda sokaklara bayrak asan tüm partiler gereksiz harcama yazık bu millete