• 22-03-2022, 21:46:20
    #64
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi üstün bilginle ne verdin bize şimdi. Hitlerin Almanyayı yönettiğinimi öğrendik. Yüksek refah seviyesine kim çıkarıyodu da engel olduk. Çıkaranı da söyleseydin ismet inönümü çıkarıyormuş. Kaç çivi çakmış memlekete acaba..

    Komik komik konuşmayın. Memlekete kimin ne yaptığı rakamlarla, yaptıklarıyla ortada.. Aç biraz "googlelayıp" kıyasla.. Kaç km yol yapılmış , kaç hastane açılmış vs.
    Kimenet boşssun son 20 yılda üretmeye başlamışmışmış ülke. 20 yıldan önceki üretimler, fabrikalar vs noluyor. Üreten ülke olsaydık ekonomi böyle olmazdı.
    • dev
    • EmreNN
    dev ve EmreNN bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-03-2022, 21:51:36
    #65
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi üstün bilginle ne verdin bize şimdi. Hitlerin Almanyayı yönettiğinimi öğrendik. Yüksek refah seviyesine kim çıkarıyodu da engel olduk. Çıkaranı da söyleseydin ismet inönümü çıkarıyormuş. Kaç çivi çakmış memlekete acaba..

    Komik komik konuşmayın. Memlekete kimin ne yaptığı rakamlarla, yaptıklarıyla ortada.. Aç biraz "googlelayıp" kıyasla.. Kaç km yol yapılmış , kaç hastane açılmış vs.
    Yol köprüyü cebinden yapmıyor bizim paramızla yapıyor, sonra bize kiralıyor. İnşaat sektörü en kolay yandaş zengin etme yolu olduğu için 15 yıldır sürekli inşaat yapıyoruz. Refah için değil. Bana birisi yol yaptı hastane yaptı deyince akli dengesinin yerinde olmadığını düşünüyorum. O hastanede bir ömrünü çalışmaya gençliğini okullara adamış doktorlara 12 bin tl maaş veriyorlar. Kurye maaşı oldu 10 11 bin tl. Kaybeden siz olacaksınız bunu artık biliyorum. Ama yine kaybetmiş olmayacaksınız, bize diyeceksiniz ki zamanında siz desteklediniz. Yaşadık bunları hep.
  • 22-03-2022, 21:53:23
    #66
  • 22-03-2022, 22:06:24
    #67
    kampanyaya çok şaşırmışlar ama türk bakkallarında daha kaliteli ve ucuza kıyma tavuk eti lokum vb bulabiliyorsun, ben öğrenciydim 1 kilo alabiliyordum türk bakkalından ama bana inanın sıra beklerlen 10 15 kilo et alıp çıkan türkler biliyorum , ben 1 kg alıp çıkınca bana tip tip bakıyorlardı, aldi'den veya lidl'dan almıyordu bizim türkler neden diye sorduğumda domuz eti ile helal etin aynı reyonda olması helal değilmiş
  • 22-03-2022, 22:16:18
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Şuna cevap vermeyin kendini nimetten saymasın
  • 23-03-2022, 00:00:04
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Çoğu zaman bu fiyatların altında ürün alımı mümkün. Kampanyalar vs.
  • 23-03-2022, 00:10:52
    #70
    Allah milletin yardımcısı olsun.

  • 23-03-2022, 07:21:46
    #72
    Fiyatlar utandırıcı resmen. Bu ne öyle fakirler gibi ucuz ucuz fiyatlar. Bizim alım gücümüz arttı.