kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi üstün bilginle ne verdin bize şimdi. Hitlerin Almanyayı yönettiğinimi öğrendik. Yüksek refah seviyesine kim çıkarıyodu da engel olduk. Çıkaranı da söyleseydin ismet inönümü çıkarıyormuş. Kaç çivi çakmış memlekete acaba..

Komik komik konuşmayın. Memlekete kimin ne yaptığı rakamlarla, yaptıklarıyla ortada.. Aç biraz "googlelayıp" kıyasla.. Kaç km yol yapılmış , kaç hastane açılmış vs.
Kimenet boşssun son 20 yılda üretmeye başlamışmışmış ülke. 20 yıldan önceki üretimler, fabrikalar vs noluyor. Üreten ülke olsaydık ekonomi böyle olmazdı.