• 21-03-2022, 15:27:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gecenin 4'ünde mesaj atan, arayan mı dersiniz, konuşmaya sa bilader, işimizi hallet vb. şekilde başlayan elemanlar mı dersiniz, cidden can sıkıcı, forum hem çok faydalı bir yer, hem de cebinde parası var diye egosu tavan yapmış elemanlarla dolu bir yer, saygısızca yaklaşan müşteriye direk engel atıyorum, siz bu elamanlarla nasıl baş ediyorsunuz? Müşterilerle aramı iyi tutmaya çalıştıkça aralarındaki %20'lik bir kısım şımarıyor ve arsızlaşmaya başlıyor, sürekli arıyorlar taciz edercesine.
  • 21-03-2022, 15:29:24
    #2
    İkinci bir hat ve gerekirse ikinci bir telefon alın ve iş telefonu olarak kullanın. İşinizi bitirdikten sonra kapatırsınız telefonunuzu.
  • 21-03-2022, 15:29:38
    #3
    Babamın bana çocukluğumda söylediği bir söz vardı. Belki bir başkasının sözüdür, araştırmadım.

    Karşındaki insanın nasıl konuşması gerektiğini, sen belirlersin. Birisi bana ukala veya egoist tavırlar sergilediği zaman uyarırım. Biraz daha konuşmalarınıza dikkat edin diye. Samimiyet ayrı, laubali olmak ayrıdır.
  • 21-03-2022, 15:30:05
    #4
    Ticaret bu dostum, insanların o saatte acil işi olabilir ve sana yazabilir. Bana bazen sabahın 6sınds yazıyorlar, arıyorlar yinede yardımcı olmaya çalışıyoruz. Ama bir sistem kurabilirsin kendine mesela saat 12den sonra telefon hattını çıkart veya ikinci bir hat al. Whatsapp olarakta whatsapp işletme kullan. Rahat edersin.
  • 21-03-2022, 15:30:19
    #5
    Bir zamandan sonra alışıyorsun sorun olmuyor.
    Whatsapp sanal numara kullan,ödemelerini PM'den al&gönder sorun olmaz.

    Ödemeyi HER ZAMAN İŞ ÖNCESİ AL. Almazsan pişman olursun.

    Başarılar hocam.
  • 21-03-2022, 15:30:24
    #6
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecenin 4'ünde mesaj atan, arayan mı dersiniz, konuşmaya sa bilader, işimizi hallet vb. şekilde başlayan elemanlar mı dersiniz, cidden can sıkıcı, forum hem çok faydalı bir yer, hem de cebinde parası var diye egosu tavan yapmış elemanlarla dolu bir yer, saygısızca yaklaşan müşteriye direk engel atıyorum, siz bu elamanlarla nasıl baş ediyorsunuz?
    bir zamanlar böyle değildi önüne gelen kayit oluşturdugu için forumda doland.... arttı seviye düştü..
  • 21-03-2022, 15:34:13
    #7
    Yazan müşteriye müsaitsem cevap veririm müsait değilsem vermem. Mesaj atmanın ötesine geçip gece vakti birden ararsa yüzüne kapatıp engellerim. Sizede tavsiye ederim
    profilinize benim yaptığım gibi birşey eklerseniz müşteri kaliteniz baya bir artıyor herkese tavsiye ederim.
  • 21-03-2022, 15:38:37
    #8
    Bakın üslup olarak size belirttiğiniz sekilde mesaj atanlara karşı çıkılır ancak gecenin 4 ünde neden mesaj atıyorsun diyen satıcılar sadece Türkiye ‘ de var . Yani anlamıyorum müşteri size gecenin 4 ünde mesaj atsa ne zararı var ? 6’ da atsa ne zararı var müşteri müşteridir . Elbette ‘naber bro’ gibi mesajlar atanlar için bu dediğim gecerli değil ancak satıcı olarak egonuzu anlamıyorum . Yok bana 4 de mesaj atamaz 6 da mesaj atamaz en az 10 tane r10 da böyle konu görmüşümdür . Sahsen müsteri bana gecenin 4 ündede mesaj atsa 6 sında’da atsa gerekirse 1 saat geç uyurum ama işini halletmeye çalışırım .
  • 21-03-2022, 15:43:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın üslup olarak size belirttiğiniz sekilde mesaj atanlara karşı çıkılır ancak gecenin 4 ünde neden mesaj atıyorsun diyen satıcılar sadece Türkiye ‘ de var . Yani anlamıyorum müşteri size gecenin 4 ünde mesaj atsa ne zararı var ? 6’ da atsa ne zararı var müşteri müşteridir . Elbette ‘naber bro’ gibi mesajlar atanlar için bu dediğim gecerli değil ancak satıcı olarak egonuzu anlamıyorum . Yok bana 4 de mesaj atamaz 6 da mesaj atamaz en az 10 tane r10 da böyle konu görmüşümdür . Sahsen müsteri bana gecenin 4 ündede mesaj atsa 6 sında’da atsa gerekirse 1 saat geç uyurum ama işini halletmeye çalışırım .
    O saatte uyuyor oluyoruz biz normal insanlar, sabahın 5'inde telefon zar zar çalınca tandığının başına bir şey geldi sanıyor insan, duyarınızı başka yerde kasabilirsiniz hocam.