Bir zamandan sonra alışıyorsun sorun olmuyor.
Whatsapp sanal numara kullan,ödemelerini PM'den al&gönder sorun olmaz.

Ödemeyi HER ZAMAN İŞ ÖNCESİ AL. Almazsan pişman olursun.

Başarılar hocam.