Gecenin 4'ünde mesaj atan, arayan mı dersiniz, konuşmaya sa bilader, işimizi hallet vb. şekilde başlayan elemanlar mı dersiniz, cidden can sıkıcı, forum hem çok faydalı bir yer, hem de cebinde parası var diye egosu tavan yapmış elemanlarla dolu bir yer, saygısızca yaklaşan müşteriye direk engel atıyorum, siz bu elamanlarla nasıl baş ediyorsunuz? Müşterilerle aramı iyi tutmaya çalıştıkça aralarındaki %20'lik bir kısım şımarıyor ve arsızlaşmaya başlıyor, sürekli arıyorlar taciz edercesine.