EXE61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu ülkede kalıp asgari ücretle yaşamayı vatanseverlik mi sanıyorsunuz.
Almanya yarın 1 milyon inşaat işçisi alıyorum dese memlekette inşaat işçisi kalmaz, üniversite mezunu adamlar inşaatçılık kurslarına yazılırlar.
İyi o zaman halk da grev yapsın nasıl bir kafa?
Evet halk da yapsın, halk da kendi hakkını savunsun.
Yok savunmuyorsa otursun asgari ücretle sürünsün ama hakkını koruyana laf etmesin.
Bu ülkede gençler çok vatansever oldukları için polis asker olmuyorlar.
Bu ülkede insanlar çok vatansever oldukları için asgari ücretle sürünmeye razı olmuyorlar.
İşsiz gençler çaresiz kalıp garanti iş ortalama maaş diye bu mesleklere başvuruyor.
Bugün uzman çavuşlara, astsubaylara, polis memurlarına aynı maaşı alacakları 9-5 bir masa başı işi ya da fabrika işi versen gider o işte çalışırlar.
Asgari ücretle çalışmayı, sürünmeyi vatanseverlik sananlar var.
Ve bu insanlar ben sürünüyorsam doktorun ne ayrıcalığı var o da sürünsün kafasındalar.
Gerçekten başımıza gelen herşeyi hakeden bir cehalet içindeyiz.
(bilmeyenler için voltron bir robottur ve 5 tane aslanın birleşimiyle oluşur, kollar bacaklar gövde filan. fArklı bir versiyonu da vardı, bir sürü arabanın birleşimiyle oluşuyordu. Bak yine eski günlere döndürdünüz beni