Doktorlara laf edenlere bakıyorum da iktidarı devlet sanıyorlar.
Arkadaş sen iktidarı sevebilirsin, aşık olabilirsin, uğruna ölebilirsin, ancak iktidar dediğin devlet değildir.
Ota boka devletini seven deyip duruyorsunuz birde bu cehaletinizle gelip doktorlara giderlerse gitsinler filan demek tam bir fiyasko.
Dilerim hiç bir doktor sizinle ilgilenmez, size bakması gereken üfürükçüler. Gidin onlardan şifa arayın.
Ne de olsa üfürükçülerin %99'u devlet(!) ini seviyor.