• 19-03-2022, 00:09:33
    #10
    Şikayet ediyorsun karakoldan veya mahkemeden senden önce çıktıkları için hırsızlık ve ************** çoğaldı
  • 19-03-2022, 00:09:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Karakter meselesi

    Bunun savunulacak tarafı yok

    Tam şerefsizlik, alçaklık ve namussuzluktur
  • 19-03-2022, 00:10:16
    #12
    Bazı değerlerini yitiren bir toplum desek !
  • 19-03-2022, 00:11:13
    #13
    Ekonomi
  • 19-03-2022, 00:14:13
    #14
    2 gruba ayırıyorum,

    1- niyeti kötü olmadan dolandıranlar. İşinizi yapmak için anlaşılırsınız, işinizi yapamaz, parayı da harcamıştır, geri ödeyemez. Bu gruba bir şey diyemiyorum. Bu tamamen ülke ekonomisi ile alakalı bir durum. Yaptığı doğru değil ama bir şey de diyemiyorum.

    2- kötü niyetli insanlar. Bunlar bitmek bilmiyor, her yerde çıkıyor. Ekonomi kötüleştikçe şeytana uyan ve kötü yola sapan da artıyor. İşi yapamaz, yaptırdığı yerle anlaşamaz, aksilikler olur anlarım. Ama bu insan türü yola parayı çalma amacıyla yola çıkıyor. İşin dini, dili, ırkı da yok. Ayrım gözetmeksiniz her dil din insan cinsiyetten çıkabiliyorlar.

    Bir süredir upworkte aktifim. Her milletten *********** çıkıyor.
  • 19-03-2022, 00:15:21
    #15
    cozumiletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedenini ben bilmiyorum hadi hep beraber açıklayıcı sebebi bulalım .

    Sizce neden çoğaldı ?
    28 günde çoğaldığını nasıl çözdünüz acaba çoğalmasını anlamanız için uzun süre üye olmanız gerekmiyormu 1-2 gündemi anladınız ? Forumda 15 senedir d*landırıclk her zaman vardı, 15 senedir burada d*landırıclk yaparak geçinen kişiler bile var herkes tanır sonu it ile biter.
  • 19-03-2022, 00:18:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 günde çoğaldığını nasıl çözdünüz acaba çoğalmasını anlamanız için uzun süre üye olmanız gerekmiyormu 1-2 gündemi anladınız ? Forumda 15 senedir d*landırıclk her zaman vardı, 15 senedir burada d*landırıclk yaparak geçinen kişiler bile var herkes tanır sonu it ile biter.
    Evet bir farklı yorum daha beyefendi seyitt tanırız merak etmeyin bu formun birde üye olmadan takip edenlerde var sizin 15 sene olmanız benim 28 günlük olmam bir şey ifade etmeyecektir emin olabilirsiniz buna nasıl aynı işten anlamıyorsak artık bunu da anlamanı isterim ki üyelik günü saati senesiyle anlam ifade etmiyor bu yüzden en gereksiz yorum oldu şuan benim için .
  • 19-03-2022, 00:23:03
    #17
    ben 20 28 yaşları arasında resmen süründüm. kuru ekmek yedim kışın tellik giydim ayakkabı degil ha tellik insanlar bot giyerken. kimsenin 1 kuruşuna dokunmadım gözümde olmadı. ama 30 yaşımdan sonrasını anlatsam sallıyorsun dayı sen dersiniz.

    Demek isdedigim Ekonomi ile Kolay para kazanmakla alakalı degil insanın içinde olacak içinde. Ben çok para kazandım. 30 yaşımdan sonra kötü olaydım 100 katını kazanırdım.
  • 19-03-2022, 00:24:27
    #18
    cozumiletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir farklı yorum daha beyefendi seyitt tanırız merak etmeyin bu formun birde üye olmadan takip edenlerde var sizin 15 sene olmanız benim 28 günlük olmam bir şey ifade etmeyecektir emin olabilirsiniz buna nasıl aynı işten anlamıyorsak artık bunu da anlamanı isterim ki üyelik günü saati senesiyle anlam ifade etmiyor bu yüzden en gereksiz yorum oldu şuan benim için .
    Peki bakalım öyle olsun. Üye olduğunuzda forumda yeni olduğunuzdan bahsetmişsiniz forumu 15 yıldır takip ettiğinizi söylememişsiniz. Umarım multi değilsinizdir.