2 gruba ayırıyorum,
1- niyeti kötü olmadan dolandıranlar. İşinizi yapmak için anlaşılırsınız, işinizi yapamaz, parayı da harcamıştır, geri ödeyemez. Bu gruba bir şey diyemiyorum. Bu tamamen ülke ekonomisi ile alakalı bir durum. Yaptığı doğru değil ama bir şey de diyemiyorum.
2- kötü niyetli insanlar. Bunlar bitmek bilmiyor, her yerde çıkıyor. Ekonomi kötüleştikçe şeytana uyan ve kötü yola sapan da artıyor. İşi yapamaz, yaptırdığı yerle anlaşamaz, aksilikler olur anlarım. Ama bu insan türü yola parayı çalma amacıyla yola çıkıyor. İşin dini, dili, ırkı da yok. Ayrım gözetmeksiniz her dil din insan cinsiyetten çıkabiliyorlar.
Bir süredir upworkte aktifim. Her milletten *********** çıkıyor.