ben 20 28 yaşları arasında resmen süründüm. kuru ekmek yedim kışın tellik giydim ayakkabı degil ha tellik insanlar bot giyerken. kimsenin 1 kuruşuna dokunmadım gözümde olmadı. ama 30 yaşımdan sonrasını anlatsam sallıyorsun dayı sen dersiniz.

Demek isdedigim Ekonomi ile Kolay para kazanmakla alakalı degil insanın içinde olacak içinde. Ben çok para kazandım. 30 yaşımdan sonra kötü olaydım 100 katını kazanırdım.