• 17-03-2022, 05:44:52
    #1
    Evet var mıdır benim gibi bu saate kadar çalışan R10'lu kimse? Nasılsınız arkadaşlar nasıl gidiyor?
  • 17-03-2022, 05:45:17
    #2
    beeeeeeeen uyku oranı : %0.1
  • 17-03-2022, 05:48:44
    #3
    Growth Manager
    baş ağrısı girdi ama hala siftah yok
  • 17-03-2022, 05:49:09
    #4
    Ben yolculuk yapıyorum ne bitmez bir yol
  • 17-03-2022, 05:54:13
    #5
    renklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yolculuk yapıyorum ne bitmez bir yol
    Nereye hocam iyi yolculuklar.
  • 17-03-2022, 05:54:36
    #6
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beeeeeeeen uyku oranı : %0.1
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baş ağrısı girdi ama hala siftah yok
    Allah bereket ve kolaylık versin hepimize
  • 17-03-2022, 05:56:12
    #7
    3 liradan 3.50 liraya çıkmış ekmekte harbi kavga edilecek gibi her manada 🤨
  • 17-03-2022, 05:56:54
    #8
    Sabaha kadar makale yazıp, 9.30'da derse yetişeceğim. Çalışmaya devam
  • 17-03-2022, 06:04:34
    #9
    Çalışmaya devamm 7.15 de ders başlıyor dün öğlen 4'den beri uyanığım uyku haram artık bize