Konu
Var mı uyumayıp ekmek kavgasında olan?
17-03-2022, 05:44:52
#1
hicyilmaz
Evet var mıdır benim gibi bu saate kadar çalışan R10'lu kimse? Nasılsınız arkadaşlar nasıl gidiyor?