• 15-03-2022, 20:54:02
    #10
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 değil maksimum 5 sene içinde 1 dönüm tarla için debelenen insanlarla dolacak memleket. Herkes 100 sene öncesinde olduğu gibi toprağa sarılacak, öyle de olsun.
    Çünkü paramız var alıyoruz ne uğraşalım diyen kafadan, paran olmayınca ne olacağını gördüğünden ziyade, paran olsa bile alamayacağını anlayan kafalara dönecek iş.
    Videoyu izlemedim ama olay bu sanırım. Videoyu daha sonra izleyeceğim, ses kartı meşgul. Afrikadaki verimli arazilere ekip biçeceklere de başarılar dilerim.
    Aynen öyle.Kendi ülkemizdeki topraklarımız bitmiş şimdi yurtdışından hangi mantık ile toprak alıp kiralayıp tarım yapıyoruz düşündürücü.

    Örnek: Sudanda 1 milyon dönümlük toprak satın alınmış yada kiralanmış.BUrada tarım yapacakmışız.

    Sudan'dan da en çok sarımsak alıyormuşuz.Ciddi ciddi ilgili web sitelerinin ve kendi kamu sitelerimizin verilerine baktım doğru.Sarımsak açığımız var BU sadece bir kalem ürün
  • 15-03-2022, 21:05:40
    #11
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle.Kendi ülkemizdeki topraklarımız bitmiş şimdi yurtdışından hangi mantık ile toprak alıp kiralayıp tarım yapıyoruz düşündürücü.

    Örnek: Sudanda 1 milyon dönümlük toprak satın alınmış yada kiralanmış.BUrada tarım yapacakmışız.

    Sudan'dan da en çok sarımsak alıyormuşuz.Ciddi ciddi ilgili web sitelerinin ve kendi kamu sitelerimizin verilerine baktım doğru.Sarımsak açığımız var BU sadece bir kalem ürün
    Seçim zamanı marsta halı saha maçı da yaparız, yakındır.
  • 15-03-2022, 21:07:38
    #12
    Billin ülkemizden neden dönüm dönüm arsa aldığının habercisimi bu