Aynen öyle.Kendi ülkemizdeki topraklarımız bitmiş şimdi yurtdışından hangi mantık ile toprak alıp kiralayıp tarım yapıyoruz düşündürücü.
Örnek: Sudanda 1 milyon dönümlük toprak satın alınmış yada kiralanmış.BUrada tarım yapacakmışız.
Sudan'dan da en çok sarımsak alıyormuşuz.Ciddi ciddi ilgili web sitelerinin ve kendi kamu sitelerimizin verilerine baktım doğru.Sarımsak açığımız var

BU sadece bir kalem ürün
Seçim zamanı marsta halı saha maçı da yaparız, yakındır.