Çok Şükür Bugün de Tehdit Edildik.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok Şükür Bugün de Tehdit Edildik..
19
●
1.352
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çok Şükür Bugün de Tehdit Edildik..
1
2
3
15-03-2022, 11:18:49
#1
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
Tehdit edilmenin verdiği hazzı anlayamazsınız...
Dün de biri dükkanına molotof kokteyl atacam demişti
15-03-2022, 11:19:37
#2
kSalih
R11 yeni mi açılmış hocam
15-03-2022, 11:19:51
#3
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam, vov.
15-03-2022, 11:19:59
#4
Cooper34
R11 ile başlayınca tüm tehdit ciddiyetini kaybetmiş 😂
15-03-2022, 11:20:45
#5
whitelotus
LOTUSLİSANS.COM
15-03-2022, 11:21:18
#6
ilyasutkum
R10,franchise vermeye başladıysa r12 talibim
15-03-2022, 11:21:49
#7
Alkewebtasarim
R11 güzel isme sahipmiş, gayet özgün duruyor, ticaret puanı sistemi falan varmıymış sorarmısınız? 🤣 "İşin esprisi he diyip geçin hocam"
15-03-2022, 11:23:42
#8
ichbinmurat
yeni versiyonu yüklemeyin hocam birsey yapamaz o zaman
15-03-2022, 11:24:15
#9
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
kSalih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R11 yeni mi açılmış hocam
Zaten onu görünce ciddiye almak gelmedi içimden
agg1401 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam, vov.
oh, shit dedim bende
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R11 ile başlayınca tüm tehdit ciddiyetini kaybetmiş 😂
Aynen aynen hocam
whitelotus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaa bende bunu arıyordum
ilyasutkum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10,franchise vermeye başladıysa r12 talibim
R12 bende hocam, r13ü uygun fiyata verebilirim
Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R11 güzel isme sahipmiş, gayet özgün duruyor, ticaret puanı sistemi falan varmıymış sorarmısınız? 🤣 "İşin esprisi he diyip geçin hocam"
Sordum ama küstü ve engelledi beni
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler