kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R11 yeni mi açılmış hocam
Zaten onu görünce ciddiye almak gelmedi içimden

agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, vov.
oh, shit dedim bende

Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R11 ile başlayınca tüm tehdit ciddiyetini kaybetmiş 😂
Aynen aynen hocam

whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaa bende bunu arıyordum

ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10,franchise vermeye başladıysa r12 talibim
R12 bende hocam, r13ü uygun fiyata verebilirim

Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R11 güzel isme sahipmiş, gayet özgün duruyor, ticaret puanı sistemi falan varmıymış sorarmısınız? 🤣 "İşin esprisi he diyip geçin hocam"
Sordum ama küstü ve engelledi beni