R11 yeni mi açılmış hocam
Zaten onu görünce ciddiye almak gelmedi içimden
oh, shit dedim bende
R11 ile başlayınca tüm tehdit ciddiyetini kaybetmiş 😂
Aynen aynen hocam
Yaa bende bunu arıyordum
R10,franchise vermeye başladıysa r12 talibim
R12 bende hocam, r13ü uygun fiyata verebilirim
R11 güzel isme sahipmiş, gayet özgün duruyor, ticaret puanı sistemi falan varmıymış sorarmısınız? 🤣 "İşin esprisi he diyip geçin hocam"
Sordum ama küstü ve engelledi beni