• 15-03-2022, 10:11:17
    #1
    MErhaba, iyi günler dilerim. aşağıda eklediğim yerlere uygun olabilir diye düşünüyorum
    NFT ile ilgili bir soru soracaktım hangi başlığa açıyım bilemedim


  • 15-03-2022, 10:12:04
    #2
    Katılıyorum
  • 15-03-2022, 10:14:01
    #3
    s4lim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum
    Coşkun abiyi etiketlesem ayıp olur mu acaba
  • 15-03-2022, 10:15:57
    #4
    Administrator
    Etikete gerek yok gezerken konuyu gördüm. Bugün açmayı planlıyoruz NTF ve Metaverse kategorileri gelecek.
  • 15-03-2022, 10:31:40
    #5
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etikete gerek yok gezerken konuyu gördüm. Bugün açmayı planlıyoruz NTF ve Metaverse kategorileri gelecek.
    İlerleyen yıllarda Coşkun abi metaverse de r 10 açılışı yaptığını hayal ediyorum... onu da görürüz inşaaAlah
  • 15-03-2022, 13:19:10
    #6
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerleyen yıllarda Coşkun abi metaverse de r 10 açılışı yaptığını hayal ediyorum... onu da görürüz inşaaAlah
    Rokito maskotunun NFT projesi güzel olurdu
  • 15-03-2022, 13:31:21
    #7
    s4lim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rokito maskotunun NFT projesi güzel olurdu
    Ooo süper olurdu cidden, bunarada NFT alım satım hacmi en yüksek firma hangisi hocam
  • 15-03-2022, 13:45:06
    #8
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo süper olurdu cidden, bunarada NFT alım satım hacmi en yüksek firma hangisi hocam
    Opensea tabii ki
  • 15-03-2022, 15:08:58
    #9
    katılıyorum