Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etikete gerek yok gezerken konuyu gördüm. Bugün açmayı planlıyoruz NTF ve Metaverse kategorileri gelecek.
İlerleyen yıllarda Coşkun abi metaverse de r 10 açılışı yaptığını hayal ediyorum... onu da görürüz inşaaAlah