Lütfen NFT alt başlığı açılsın - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lütfen NFT alt başlığı açılsın
10
●
358
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Lütfen NFT alt başlığı açılsın
1
2
15-03-2022, 10:11:17
#1
Cherkes
MErhaba, iyi günler dilerim. aşağıda eklediğim yerlere uygun olabilir diye düşünüyorum
NFT ile ilgili bir soru soracaktım hangi başlığa açıyım bilemedim
15-03-2022, 10:12:04
#2
nowongame
Katılıyorum
15-03-2022, 10:14:01
#3
Cherkes
s4lim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Katılıyorum
Coşkun abiyi etiketlesem ayıp olur mu acaba
15-03-2022, 10:15:57
#4
Coşkun Çetin
Administrator
Etikete gerek yok
gezerken konuyu gördüm. Bugün açmayı planlıyoruz NTF ve Metaverse kategorileri gelecek.
15-03-2022, 10:31:40
#5
Cherkes
Admin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Etikete gerek yok
gezerken konuyu gördüm. Bugün açmayı planlıyoruz NTF ve Metaverse kategorileri gelecek.
İlerleyen yıllarda Coşkun abi metaverse de r 10 açılışı yaptığını hayal ediyorum... onu da görürüz inşaaAlah
15-03-2022, 13:19:10
#6
nowongame
Cherkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlerleyen yıllarda Coşkun abi metaverse de r 10 açılışı yaptığını hayal ediyorum... onu da görürüz inşaaAlah
Rokito maskotunun NFT projesi güzel olurdu
15-03-2022, 13:31:21
#7
Cherkes
s4lim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rokito maskotunun NFT projesi güzel olurdu
Ooo süper olurdu cidden, bunarada NFT alım satım hacmi en yüksek firma hangisi hocam
15-03-2022, 13:45:06
#8
nowongame
Cherkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ooo süper olurdu cidden, bunarada NFT alım satım hacmi en yüksek firma hangisi hocam
Opensea tabii ki
15-03-2022, 15:08:58
#9
Henna
katılıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler