• 11-03-2022, 03:26:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir kaç gündür gazeteci arkadaşımla konuşurken ; Çin'in çıkışından ve BM'nin müdahil olacağı endişesinden dert yanıyorduk .
    Tam ortalık durulmuşken , olaylar çok başka yerlere gitmeye başladı . İnşallah temsilcilerimiz delegelerimiz + dışişleri BM'de süreci iyi takip ederler .
    Tabi tüm dünya içinde söylüyorum aynısını .

    Çin'in : Ukrayna’daki gizli biyolojik laboratuvarları açıklamasını istemesi

    ABD kabul etti : haber için

    Süreğen yalanlamalar Çin'in de araya girmesiyle doğrulanmak zorunda kaldı , Peki şimdi ne olacak ?

    İşler çok başka yönlere doğru kayıyor , şimdiden bilgilendirmemde fayda var .

    Bundan sonra olaylar çok daha farklı seyir edebilir , ona göre önleminizi almakta fayda var .

    BMGK ; acil toplantıya çağrılıyor her iki ülke tarafından da .

    Alıntı
    DSÖ, olası sızıntıları önlemek için Ukrayna'ya sağlık laboratuvarlarında yüksek tehdit oluşturan patojenleri yok etmesini tavsiye etti.

    Dünya Sağlık Örgütü Ukrayna Sağlık Bakanlığı'na, ülkenin halk sağlığı laboratuvarlarında barındırılabilecek "potansiyel sızıntıları" önlemek için "yüksek tehdit altındaki patojenleri" güvenli bir şekilde yok etmesini "şiddetle tavsiye ettiğini” e-posta ile iletti.
    Alıntı
    Ukrayna'daki tüm tehlikeli virüsler, bu laboratuvarda saklanıyor olmalı. Bütün araştırma faaliyetleri, ABD tarafından yürütülüyor ve onların izni olmadan hiçbir bilgi açıklanamıyor. Mevcut durumda tüm taraflara Ukrayna ve çevre ülke vatandaşlarının ve tüm dünyanın sağlığı ile güvenliği göz önüne alınarak bu laboratuvarların güvenliğini sağlamaya çağırıyoruz.
  • 11-03-2022, 03:39:35
    #2
    Dünyanın b*ku çıktı. Yakında daha ciddi virüs çıkartmazlarsa başımıza iyi
  • 11-03-2022, 03:53:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öyle bir devre denk geldik ki ne desek boş..

    Benim şu aşamadan sonra beklediklerim sırasıyla;
    1. Dünya savaşı
    2. Kıtlık (Savaş olsa da olmasa da)
    3. Zombiler
    4. Uzaylılar
    5. Hz. İsa
  • 11-03-2022, 04:00:08
    #4
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gündür gazeteci arkadaşımla konuşurken ; Çin'in çıkışından ve BM'nin müdahil olacağı endişesinden dert yanıyorduk .
    Tam ortalık durulmuşken , olaylar çok başka yerlere gitmeye başladı . İnşallah temsilcilerimiz delegelerimiz + dışişleri BM'de süreci iyi takip ederler .
    Tabi tüm dünya içinde söylüyorum aynısını .

    Çin'in : Ukrayna’daki gizli biyolojik laboratuvarları açıklamasını istemesi

    ABD kabul etti : haber için

    Süreğen yalanlamalar Çin'in de araya girmesiyle doğrulanmak zorunda kaldı , Peki şimdi ne olacak ?

    İşler çok başka yönlere doğru kayıyor , şimdiden bilgilendirmemde fayda var .

    Bundan sonra olaylar çok daha farklı seyir edebilir , ona göre önleminizi almakta fayda var .

    BMGK ; acil toplantıya çağrılıyor her iki ülke tarafından da .
    Çin geleceğimizin süper gücü olucak sessiz sakin kalıyorlar ama arkasında nedenler var yarın birgün ne amerika kalıcak nede rusya çinliler hüküm sürücek o yüzden o insanlardan korkulur ne diyorlarsa doğrudur.
  • 11-03-2022, 04:02:38
    #5
    Bi zombi olmadığımız kaldı
  • 11-03-2022, 11:59:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dün bir de bu konuda değinmiştim : https://www.r10.net/off-topic/313763...-sinyalci.html
    Unutuldum, unutuldum , Kurutulmuş güller gibi
    Yosun tutmuş duvarlara , Yazılmış günler gibi
    Gece bitmez, gündüz bitmez , Bu yalnızlık hiç bitmez
    Ne kavgam bitti ne sevdam , Ömür geçer, gönül geçmez
    Her ayrılık bir vurgun, değmeyin yaşlarıma , Benden selam söyleyin bütün aşklarıma

    Tmrtk/ma YOC mensubu KORKDAŞ GRIFFIN : " BÜNYESİNDEN ÇOKÇA SAVAŞÇILAR ÇIKARABİLMEYİ BAŞARAN MİLLETLERİN BEKA SORUNU OLMAZ . "

    Hiç mi savaşçı kalmamış dünyada anlamıyorum ki ! Neyse şuraya NART ÖRÜZMEK çakayım da azcık keyfimiz yerine gelsin
    Ne ediyor diyene : sinyal güçlendiriyorum ona göre

    https://www.youtube.com/watch?v=Zo9-2sJX27I


    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyanın b*ku çıktı. Yakında daha ciddi virüs çıkartmazlarsa başımıza iyi
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir devre denk geldik ki ne desek boş..

    Benim şu aşamadan sonra beklediklerim sırasıyla;
    1. Dünya savaşı
    2. Kıtlık (Savaş olsa da olmasa da)
    3. Zombiler
    4. Uzaylılar
    5. Hz. İsa
    oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi zombi olmadığımız kaldı