dün bir de bu konuda değinmiştim : https://www.r10.net/off-topic/313763...-sinyalci.html
Unutuldum, unutuldum , Kurutulmuş güller gibi
Yosun tutmuş duvarlara , Yazılmış günler gibi
Gece bitmez, gündüz bitmez , Bu yalnızlık hiç bitmez
Ne kavgam bitti ne sevdam , Ömür geçer, gönül geçmez
Her ayrılık bir vurgun, değmeyin yaşlarıma , Benden selam söyleyin bütün aşklarıma

Tmrtk/ma YOC mensubu KORKDAŞ GRIFFIN : " BÜNYESİNDEN ÇOKÇA SAVAŞÇILAR ÇIKARABİLMEYİ BAŞARAN MİLLETLERİN BEKA SORUNU OLMAZ . "

Hiç mi savaşçı kalmamış dünyada anlamıyorum ki ! Neyse şuraya NART ÖRÜZMEK çakayım da azcık keyfimiz yerine gelsin
Ne ediyor diyene : sinyal güçlendiriyorum ona göre

https://www.youtube.com/watch?v=Zo9-2sJX27I


A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyanın b*ku çıktı. Yakında daha ciddi virüs çıkartmazlarsa başımıza iyi
Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir devre denk geldik ki ne desek boş..

Benim şu aşamadan sonra beklediklerim sırasıyla;
1. Dünya savaşı
2. Kıtlık (Savaş olsa da olmasa da)
3. Zombiler
4. Uzaylılar
5. Hz. İsa
oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi zombi olmadığımız kaldı