dün bir de bu konuda değinmiştim :
https://www.r10.net/off-topic/313763...-sinyalci.html
Unutuldum, unutuldum , Kurutulmuş güller gibi
Yosun tutmuş duvarlara , Yazılmış günler gibi
Gece bitmez, gündüz bitmez , Bu yalnızlık hiç bitmez
Ne kavgam bitti ne sevdam , Ömür geçer, gönül geçmez
Her ayrılık bir vurgun, değmeyin yaşlarıma , Benden selam söyleyin bütün aşklarıma
Tmrtk/ma YOC mensubu KORKDAŞ GRIFFIN : " BÜNYESİNDEN ÇOKÇA SAVAŞÇILAR ÇIKARABİLMEYİ BAŞARAN MİLLETLERİN BEKA SORUNU OLMAZ . "
Hiç mi savaşçı kalmamış dünyada anlamıyorum ki ! Neyse şuraya NART ÖRÜZMEK çakayım da azcık keyfimiz yerine gelsin

Ne ediyor diyene : sinyal güçlendiriyorum ona göre
https://www.youtube.com/watch?v=Zo9-2sJX27I
Dünyanın b*ku çıktı. Yakında daha ciddi virüs çıkartmazlarsa başımıza iyi
Öyle bir devre denk geldik ki ne desek boş..
Benim şu aşamadan sonra beklediklerim sırasıyla;
1. Dünya savaşı
2. Kıtlık (Savaş olsa da olmasa da)
3. Zombiler

4. Uzaylılar

5. Hz. İsa
Bi zombi olmadığımız kaldı