• 06-02-2009, 14:22:04
    #1
    Öss ye iyi tempolu bir şekilde çalışıyorum.. 1 ay önce 250 yi vururken deneme puanlarım şu an 230 -240larda. Nedeni ise artık sorulardaki ince noktaları kaçırıyorum . Eskiden çok ince noktaları bile görürken şimdi soruları ka.çırmam sinirlerimi bozuyor. Ama bunda ençok 10 gün aralıksız hızlandırmanın etkisi oldu bilmiyorum ama artık test çözmekten sıkıldım.

    Ne gibi önerileriniz var bu konuda.
  • 06-02-2009, 14:28:53
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biraz dinlenmeye ihtiyacın var sanırım 1-2 gün ders çalışma eğlen kafanı dinlendir sağlam kafayla tekrar çalışmaya başka dikkatini topla.
  • 06-02-2009, 14:32:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    boğazda kız kulesinin karşısında kafanı dinle
  • 06-02-2009, 14:32:23
    #4
    Sal bayıra, mevlam kayıra diye bir söz vardır. Onu uygula, yalnız fazla kapılma. Daha sonra toparlayamazsın.
  • 06-02-2009, 14:37:23
    #5
    evet bende ondan korkuyorum..
    Ama okullar açısıya kadar bi mola vericem kesiksiz şöle biraz geziyim sinamaya falan gideyim.

    Manyadım kardeşim ya ilk defa rehberlikten destek aldım..
  • 06-02-2009, 15:00:45
    #6
    çözme ozaman akışına bırak
  • 06-02-2009, 15:15:08
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizim de 10 gün sürdü dün hiç ders çalışmadım sadece kitap okudum.sende ders yerine bi kaç gün tatil yap kitap oku filan.rahatla.
  • 07-02-2009, 02:01:09
    #8
    bence ara felan verme öss senesinde tatil mola gibi sözcükler olmaması lazım, kendine kız moralini boz ama ne yapıyorsan konsantre ol nasıl olsa düzelecektir.
  • 07-02-2009, 13:15:25
    #9
    Umut34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ara felan verme öss senesinde tatil mola gibi sözcükler olmaması lazım, kendine kız moralini boz ama ne yapıyorsan konsantre ol nasıl olsa düzelecektir.
    çok çalışmak yerine sistemli çalışmak daha verimlidir.benzetme hoş olmayacak ama atı yarışa kadar hiç dinlendirmeden koşturursan atın tökezleme ihtimalini artırırsın...