Öss ye iyi tempolu bir şekilde çalışıyorum.. 1 ay önce 250 yi vururken deneme puanlarım şu an 230 -240larda. Nedeni ise artık sorulardaki ince noktaları kaçırıyorum . Eskiden çok ince noktaları bile görürken şimdi soruları ka.çırmam sinirlerimi bozuyor. Ama bunda ençok 10 gün aralıksız hızlandırmanın etkisi oldu bilmiyorum ama artık test çözmekten sıkıldım.
Ne gibi önerileriniz var bu konuda.