• 09-03-2022, 17:12:08
    #1
    Bundan 3 ay önce 15 kg GOLDI somonlu kedi maması alıp deneyeyim dedim. En başlarda kedilerim biraz uzak dursada yiyorlardı. Mamadan başka birşey yemeyen pimpirikli gurme kedim bir süre sonra kusmaya başladı. İlk önce haftada bir kusmaya başladı, malum kış ayında olduğumuz için üşütmüştür dedik sıcak tuttuk bu sefer kusmaları iki günde 1 kereye kadar çıktı. Son 1 haftadır Mito Mix karışık kedi mamasına geçtik, ne kusma ne de herhangi bir sıkıntı görmedik. Eski göbüşü yavaş yavaş geri yerine geliyor Goldi balıklı olmasına rağmen içinden balık kokusu gelmiyordu, fakat mito mixten kızarmış tavuk-balık kokusu geliyor

    sizlere selamı var
  • 09-03-2022, 17:19:52
    #2
    aleyküm selam

    Sağlıklı olsun o başka bir şey önemli değil
  • 09-03-2022, 17:26:21
    #3
    Geçmiş olsun. Ben her ay 15 kg mama alıyorum. Ama marka seçme şansım olmuyor maalesef en uyguna hangisi gelirse onu alıyorum. Sokakta beslediğim 8-9 tane kedi var. Goldi şimdiye kadar kullanmadım ama tavsiye için teşekkürler
  • 09-03-2022, 17:27:50
    #4
    Birde whiskas ürünlerinden uzak durun
    • leaver
    leaver bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.